lørdag 24. oktober 2009

Back in business :P

Etter mye "mas" fra søster'n (og litt fra pappa), har jeg kommet frem til å prøve meg på blogging igjen.

Jeg bor nå i Brighton, England. Grunnen til å jeg er her er for å studere engelsk for hotell og turisme. Etter jul skal jeg har fire ukers utplassering, og det er vel det jeg kommer til å få mest utbytte av, for så langt har jeg kunnet så og si alt vi har gått gjennom på skolen.

Skolemessig går det veldig bra. Vi hadde en liten prøve/test på mandag og den fikk jeg 47 av 50 poeng, så Mark (læreren min) sa at han ikke hadde noe å klage på, og at den eneste måten jeg kan komme meg opp på 50 poeng er å bruke veldig avansert engelsk. Det kan jo bli en ganske artig utfordring, fordi vi får ikke ha med ordbok på prøvene. Det vil si at jeg må begynne å tenke på hva jeg skriver, og det er jo ikke så gøy, for det er jeg jo ikke akkurat vant til... ;)

Personlig har jeg det ikke så altfor topp nå, for jeg har vært syk i over en uke og i går ble jeg sendt til legen. Det viste seg at jeg har en "nasty ear infection" i mitt venstre øre :s Ikke bra. Hadde masse smerter i går, men det går heldigvis litt bedre i dag.

Mamma og pappa kommer hit på mandag, og jeg begynner snart å telle timer! Har ikke sett noen andre enn Christian på seks uker (vi møttes i London, og det var kjempe koselig), og det er for mye. Savner dere alle!

Ellers må jeg si masse gratulerer til søster'n, Geir Morten og Sondre, for de får et nytt tilskudd til familien til våren :D Jeg skal bli tante igjen, og jeg gleder meg utrolig masse!! Jeg lover at jeg skal prøve mitt beste å være mer i nærheten når jeg kommer hjem igjen til våren!

Selv om jeg trives kjempe godt, gleder meg masse til å komme hjem jul! Skal bli veldig godt :)

1 kommentar:

Elise sa...

aww, har du blitt syk? det er jo utrolig kjedelig! håper du blir frisk igjen fort, og lykke til med å skrive avansert engelsk på prøvene!! :O