onsdag 28. oktober 2009

Besøk av mamma og pappa :)

Mamma og pappa kom å besøkte meg på mandag :) Det var kjempe koselig å se de igjen, ettersom det er seks uker siden jeg flyttet. De seks ukene har forresten gått sinnsykt fort, så det er ikke lenge til jeg er hjemme igjen.
Da de kom var det å sjekke inn på hotellet og så spise lunch før vi besøkte Royal Pavilion. I følge mamma er det den fineste sånn type bygning/palass hun noen gang har sett, og det er mye mulig, for den var helt ekstrem. Tenk hvordan det har måtte være å bo der! :0 Kunne gjerne gjort det jeg. Bortsett fra at sengene var veldig korte... (Uheldigvis var det ikke lov til å ta bilder inne, så har bare det ene jeg har tatt fra internett).

En liten del av The Royal Pavilion

Utsikten fra hotellrommet (litt flekkete kamera, visst :s )

Utsikten fra Brighton Pier inn mot Brighton

På tirsdag var det middag hos vertsfamilien min, hvor overraskende nok, mamma og pappa fikk møtt alle sønnene! Det var ikke noe jeg har forventet, for de er alltid overalt og sjeldent tilstede under middagen. Jeg spiser som oftest alene eller med Gerry, mens Fiona sitter i sofaen og ser på tv.
Uheldigvis var jeg på skolen på tirsdag og onsdag, så på tirsdag måtte de underholde seg selv, og det hadde visst gått veldig fint. På onsdag spiste de frokost og sjekket ut, og så dro de til London før de dro hjem igjen :(
Det var veldig koselig å få besøk, og jeg gleder meg til de kommer tilbake igjen. Forhåpentligvis skjer det...

Ingen kommentarer: