søndag 13. desember 2009

2x bursdag

På torsdag hadde Jule bursdag og ble sunget for av hele skolen på julefesten. I går, lørdag, hadde Jéssica bursdag. I går var det derfor dobbel bursdagsfeiring for jentene våre :) Vi dro på en italiensk restaurant som heter Pablo's og var der i tre timer eller noe, så vi utnyttet tiden godt ;) Det var ni av oss og det var veldig koselig. Masse latter for å si det sånn.

Bursdagsbarn 1, Jéssica
(blomstene er fra moren hennes. Hvordan det skjedde vet ikke Jess engang)


Bursdagsbarn 2, Jule (og Melanie)

Meg og Maria

I dag skal jeg forberede meg til møtet jeg har med Sarah (rektor) i morgen. Siden jeg er klassens representant (og det var egentlig mitt forslag), skal jeg snakke med henne om alle klagene klassen vår har (og tro meg, de har hopet seg opp), så nå er det på tide å gjøre noe med det. Gleder meg ikke akkurat, men jeg sa at jeg skulle gjøre det og jeg har avtalt tid med henne, så nå er det bare å hoppe i det. Wish me luck...

Nå er det forresten bare FEM DAGER til jeg drar hjem og 13 dager til Steinsbø kommer :D :D Gleder meg!

2 kommentarer:

Elise sa...

oh, det er litt kjedelig å måtte være den som må snakke med lærern om det. men samtidig må jo noen gjøre det, og det er jo ikke som om det er bare dine klager. men du får ha lykke til! :)

Anonym sa...

Lykke til! Dett klarer du så godt!

Hyggelig bilder fra hyggelig lag!

Vi sees om 4 dager!

Klem fra mams