torsdag 10. desember 2009

Karaoke og julefest ; )

På tirsdag hadde vi en litt rar time på slutten av dagen. Først hadde Jéssica en forelesning for oss og så hadde Mark ordnet til med karaoke i klasserommet. Det var faktisk veldig gøy. Maria, Desirée og meg sang Wannabe av Spice Girls og så sang Meroza og jeg What A Feeling fra Flashdance. Det var ikke det lureste, for stemmebåndet mitt hadde det ikke så veldig behagelig etterpå.

Robin setter i gang "showet"

Meg og Meroza forsvarer Norges ære

I dag hadde vi EF Christmas Party. Klassen vår skulle egentlig synge Happy Birthday til Jule, Jéssica og Mark, men ingen av oss hadde egentlig lust, så jeg ordnet det slik at vi slapp, noe som ikke falt i god jord hos Cristobal og Luis. De prøvde å overtale meg til å synge, men det gikk ikke så bra for de gitt :p Hehe

Staben sang deres EF versjon "On The 8th Day of Christmas"

Fullt hus og full rulle

Norway forever! Felishia og meg

Liten fotball oppdatering: Manchester toppet Champions League gruppen deres på tirsdag og de samme gjorde Real Madrid, så det blir ikke noe gjensyn med Ronaldo. Hvert fall ikke helt enda :p

1 kommentar:

Elise sa...

karaoke!!! det er alltid kult... nesten like bra som singstar! hahaha. :P