mandag 21. desember 2009

Borte bra, men hjemme best

Aldri før har det vært mer sant enn det er i år :) Kom endelig hjem på fredag etter en laaang dag og reise grunnet forsinkelser av alle slag i England. Det kom snøfall på torsdag kveld og det førte til at busser og taxier ikke gikk og Gatwick var stengt på fredag morgen. Var litt kjipt å få høre det av Fiona da jeg sto opp. Flyet var forsinket i to og en halv time, så fra jeg dro fra Brighton til jeg kom til Harestua hadde det gått 11 timer! Det bør ikke ta så lang tid, vet du, men England takler ikke snø :p

Nå ser jeg frem til å være hjemme med familien og feire jul :) På onsdag (forhåpentligvis) kommer Bergens folket og det skal bli gøy å se igjen Sondre. Han har tydelig vokst en del siden sist. Håper bare han kjenner meg igjen...

Ingen kommentarer: