onsdag 16. desember 2009

: D

Haha :D Det er bare TO DAGER til jeg drar hjem :D :D :D
Etter to lange dager blir det veldig godt å våkne i morgen og tenke: "I morgen er jeg hjemme" :D

Akkurat nå sitter jeg å venter på middag, og det lukter veldig godt. Etter det skal jeg se på fotball kamp :) Etter suksessen til Manchester i går (vant 3-0 mot Wolves/Wolverhampton), skal jeg i kveld heie frem Arsenal som spiller mot Burnley. Good evening ;)

I morgen skal vi ha "kosetime" med Mark. Ikke vet jeg hva det innebærer, men vi skal ha "morsomme" aktiviteter. Something tells me our books will be used :p
På kvelden skal vi til The King & Queen for å feire at første semester er over :D

This is me right now...

1 kommentar:

Storesøs sa...

Savner deg på msn søstern ;-)....

Tenk at du snart skal reise nå! Heldiggrisen! Jeg har fortsatt 4 dager igjen å jobbe og helga da. Vi får kose oss skikkelig når vi møtes igjen. Ta godt vare på mams, og hjelp henne så mye du kan mens du er hjemme. Gleder oss til å se deg!

Kjempeglad i deg!