mandag 11. januar 2010

Tilbake i England

Etter en tre ukers lang juleferie, hvor jeg var syk hele veien, er jeg nå tilbake i Brighton.

Første skoledag var nesten som forventet, med gleden over å se igjen venner og frustrasjon ved å få en lærer jeg ikke ville ha, men etter skolen kom gleden tilbake. Det er ca tre cm med snø her og 0 grader, så det er relativt greit å gå ute. Litt surt, men ingen problemer. Måtte gjøre litt innkjøp, og det jeg kjøpte på butikken i dag var frukt, frukt, frukt og en seks pakk med Evian vann :p Snakk om god start på året, a! Hadde ikke lyst på noe søtt en gang. Lover godt for det nye året :)

Haha.. I sammenheng med det må jeg fortelle om en hendelse som skjedde hjemme i går mens jeg pakket ferdig. Jeg ville sjekke vekten på kofferten min for å se sånn ca hva jeg kunne forvente av kg når jeg kom på Gardermoen. Kg som ble vist var såpass lite at både mamma, pappa og jeg var litt skeptiske. Pappa ble med for å løse dette problemet, og etter mye om og men fant vi ut at vekten vår er rett og slett veldig utdatert. Dette er veldig kjipt for Kjekshus familien ettersom pappa har drevet på med å veie seg en stund nå og virkelig vært fornøyd. Det viste seg at vekten er stuck :p Den viser ca tre/fire forskjellige kg og det er det. Mamma og jeg tror at det kommer til å komme en ny vekt i huset meget raskt ;)
(Beklager for at jeg skriver dette pappa, men det var så gøy at jeg bare måtte nevne det).

En av de beste nyhetene er derimot at jeg har endelig, etter to og et halvt år, kjøpt meg ny pc :D FANTASTISK! Og den er til og med rask... Sett på maken... Var ikke akkurat bortskjemt med det på den andre.

1 kommentar:

Elise sa...

HAHA!!! fantastisk kjedelig, å oppdage at vekta viser feil. XD lol! jaja. bra dere fant ut av det, da. :P

og GRATULERER MED NY DATA!! det var vel på tide? heahea. jeg husker når den gamle datan din var ny og treig. haha. åssen data er det du har kjøpt nå da? ^^