søndag 31. januar 2010

Helgen

Fredag kveld var jeg ute med gjengen vår og det var veldig moro. I tillegg hadde vi med oss Adam, aktivitetsansvarlig på skolen. Vi hadde tenkt til å gå på en norsk pub, som viste seg å være nordisk, men det var på liten plass til syv stk, så vi endte i steden opp på The Fishbowl. Først var vi nesten alene oppe, men litt etter litt ble det fullt.

I går var jeg ganske stolt av meg selv, fordi jeg satt faktisk å jobbet med prosjektet vårt i fire timer eller noe. Ettersom jeg begynner med utplassering om et par uker tenkte jeg det var greit å begynne. Jeg er på gruppe med Robin og Andrea og vi har om fotballturisme i England. Hadde jeg visst at det kom til å være så vanskelig vet jeg ikke om jeg hadde valgt det.

Om et par timer skal jeg inn til sentrum for å møte gjengen igjen og da skal vi se på den største kampen i England: Arsenal - United! Maria og Desiree støtter forhåpentligvis meg, mens Andrea er med Robin og Arsenal. Tror den kommer til å være veldig jevn. Jeg gleder meg ikke akkurat til denne kampen. Gleder meg bare til den er ferdig.

Ingen kommentarer: