lørdag 6. februar 2010

Oppdatering av uken

Jeg har visst vært en liten smule fraværende denne uken, så her kommer det en lite oppsummering av ukens viktigste saker ;) (skikkelig nyhetsoppleser-stil)

På onsdag gikk Desireé, Maria, Jéssica og jeg på kino for å se Alvin and the Chipmunks 2 og vi hadde hele kinosalen for oss selv. Det var veldig greit, for det var en del høy latter (spesielt til min venstre side hvor Desireé satt ;) Hehe)

Det har nå ankommet en ny nordmann. Erling fra Møre og Romsdal, så nå er vi tre. Han skal bare være her i tre uker før han drar tilbake til Norge. Han virker veldig grei.

I går kveld prøvde en gjeng av oss ut en ny pub/bar (for oss er den i det minste ny) som heter Riki Tik. Personlig likte jeg The Fishbowl bedre, men det er mulig at det hadde noe med å gjøre at jeg var i bedre humør da vi var der og vi ikke var like mange. Mulig at det blir "tradisjon" å prøve ut nye steder på fredagene, men vi får se hva det blir til.

I dag møtte jeg Iselin :) Hun går på DTS like ved Crawley og det er ikke så langt fra Brighton, så hun og noen andre kom ned en tur :) Det var kjempe koselig å se henne igjen og "catch up". Har ikke sett hverandre på lange stunder. Jeg skal opp å besøke henne en gang også, men vet ikke når det blir enda. Hun drar ikke på outreach før i april, så det er enda god tid.

Det er også en relativt stor fotballhelg her i England denne helgen og. I dag slo United Portsmouth 5-0. Jeg så ikke kampen, så jeg kan ikke si så mye om den, men Rooney og Berbetov scorte, Nani og Carrick hadde "assists" på to av selvmålene til Portsmouth og det var enda et selvmål. Mulig det var på corner. I morgen er det derimot en STOOR kamp; Chelsea - Arsenal! ARSENAL FTW!! (for the win) Skal heie de frem som bare søren! Nå som United er nummer 1 på tabellen, vil vi ikke ha Chelsea på topp igjen.

Ingen kommentarer: