onsdag 10. februar 2010

Nerver, nerver og atter nerver

Her sitter jeg i sengen min i Brighton, og er nervøs som bare. For hva? Let me count the ways.

I kveld er det tre kamper som har mye å si for alle innvolverte. Aston Villa - Manchester United. Viktig fordi United trenger tre poeng for å bli nr 1 igjen. Bolton - Chelsea. Viktig fordi vi ikke liker Chelsea og vil ha United på topp. Arsenal - Liverpool. Viktig fordi Arsenal må ha tre poeng for å henge med i gullkampen og Liverpool må ha tre poeng for å få fjerdeplassen og Champions League plass. Det florerer også rykter om at Fabregas skal til Barcelona til sommeren, noe nå Barcelona har sagt ikke er sant, men noen tydeligvis har lekket fra Barcelona, så hva er sannheten? Man vet aldri i fotball. (Litt kjipt å være "nervøs" for andre lag enn mitt eget.) I tillegg møter United Milan i Champions League neste uke i første knock-out kamp. Dvs: United vs. Beckham. I motsetning til United er heldigvis ikke Milan i sin beste form. Får håpe det fortsetter et par uker til.

Ikke fotballmessig er jeg nervøs for at jeg i morgen skal lede en del av klassen gjennom en oppgave jeg ikke helt forstår. I tillegg starter jeg med utplasseringen min neste uke, og det er noe jeg bare vil ha overstått. Er ikke helt sikker på å måtte sitte i skranken og svare på spørsmål jeg ikke vet svaret på hele dagen.

For å "konkludere": Jeg skylder på familien Johnsrud for all denne nervøsiteten. Jeg er bombesikker på at det er genetisk for min del.

1 kommentar:

Storesøs sa...

Hehehheheheh! Jeg må le høyt! :-) Ikke bra at du er så nervøs, men da er det jo ekstra gøy når alt er overstått. Lykke til med alt sammen! Stakkars bestis, som må ta skylda for mye ;-)....