søndag 28. februar 2010

Fantastisk helg!! :D

The team of my heart

Dette har vært den ultimate fotball helgen som til min store glede, totalt gikk min vei!! :D Den har også vært relativt følelsesmessig for å si det sånn. Fra ekstase da Manchester City slo Chelsea 4-2 PÅ STAMFORD BRIDGE (altså Chelseas hjemmebane, hvor de ikke hadde tapt på 38 kamper), til fortvilelse da Arsenals Aaron Ramsey brakk leggen tvert av i en forferdelig takling i andre omgang mot Stoke, og tilbake til glede da Arsenal klarte å komme sterkere tilbake å vinne en must-win kamp 3-1 :)

Ryan Shawcross fikk direkte rødt kort og var tydelig opprørt over taklingens konsekvenser

Arsenals kaptein, Cesc Fabregas, setter inn straffen de fikk for en hands av en Stoke spiller

Dette er den tetteste sesongen jeg har vært vitne til, og Chelsea er bare et usselt poeng foran United, og vi har bedre målforskjell, og to poeng bak oss kommer Arsenal. I England har det vært masse fokus på Bridge-Terry sagaen og den nådde sitt klimaks i går ettersom Wayne Bridge er City spiller og John Terry er "Mr. Chelsea", som han så fint blir kalt av supporterne her borte. Ikke vet jeg hvor mye dere vet om denne skandalen, men det at Bridge ikke håndhilste på Terry rett før kampstart, ga meg stor glede etter all utroskapen til Terry. Jeg har ikke likt han før og jeg liker han enda mindre nå. Til og med Fiona ville få med seg hva som ville skje før kampen... Det sier egentlig en god del om hvor stor denne saken er her borte. Og alt dette var bare i går.

Wayne Bridge nektet å håndhilse på sin tidligere lagkamerat (til min store glede)

Tidligere United spiller, Carlos Tevez, holdt på å gå i tottene på Terry (godt å se at han støtter Bridge)

I dag kom toppen av kransekaka: Manchester United vant 2-1 over Aston Villa i Carling Cup finalen på Wembley for andre år på rad! :D Mål av ex-Liverpool Michael Owen og fantastiske Wayne Rooney gjør oss røde meget fornøyde! :) Jeg har funnet ut at duoen Valencia og Rooney er veldig bra. Igjen hadde Valencia innlegget som Rooney satt i mål. Nå har han 20 mål på 20 kamper! :D Denne sesongen kommer ikke til å bli avgjort før siste kamp. Buckle up. It's gonna be a bumpy ride...

Wayne Rooney kom av benken og scoret vinnermålet som sikret oss seieren vi fortjente

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir imponert over hvor god oversikt du har, og hvor engasjert du er!!!

Stå på!

Klem fra mams