fredag 5. mars 2010

Ferdig med praksis

Da var tre uker med praksis over. Det er en litt rar følelse. Vet ikke helt hva jeg tenker om å dra tilbake til skolen på mandag. Det blir godt å slippe å ha så lange dager, men samtidig har det vært greit å ha et avbrekk fra EF. Fikk et ganske bra "kompliment" fra en av kollegaene mine (Katarina) i dag. Hun sa at hun kom til å savne meg når jeg slutter, og da jeg sa at i dag var den siste dagen min, synes hun det var kjipt, for hun trodde jeg hadde en uke til. Mulig jeg ser Karen på onsdag, for hun vil se CL (Real Madrid-Lyon). Manchester spiller samme kveld, så forhåpentligvis kommer vi til å se den kampen på King & Queen, og da er det mulig hun kommer også :)

En ting som blir greit med å komme tilbake til skolen er å se igjen klassen og andre venner. Det er en del som drar for godt neste helg. Er veldig rart å tenke på at jeg også egentlig skulle ha dratt hjem neste helg. Vet at det ikke er alle som er like fornøyde med at jeg blir her tre mnd til, men ettersom disse seks mnd her har gått såpass fort, kan jeg tenke meg at de neste tre kommer til å fly de og.

I morgen drar jeg til London! Det er lenge siden sist nå, så det blir godt. Skal på shopping tur med Jéssica og Desireé (shoppe med penger jeg ikke har selvfølgelig). Bare det å kunne se de over en lengre periode blir bra, spesielt siden Jéssica er en av de som drar neste helg :( Kommer til å savne spanjolen min...

Ingen kommentarer: