søndag 14. februar 2010

Goodbyes and girlsnight

På fredag var det en gjeng av oss som møtes på Churchill Square og gikk til Riki Tik for å si hade til Lea. Hun dro i går etter å ha vært her i ni mnd. Begge to savner kommunikasjonstimene vi hadde med Gerry og ser tilbake på det med glede (eller noe i den duren). Kommer til å savne henne. Hun visste alltid hvordan hun kunne få meg til å smile.

Meg og Karolina <3


I går dro Maria og jeg til Peacehaven for å delta på jentekveld med Desiree, Melanie og Estelle. (De tre og Ally bor med samme familie). Vi så to filmer, til tross for at jeg ikke kan fortelle hva den andre handler om. Tror jeg så tre minutter av den til sammen. Jeg sov ikke særlig godt, så jeg er veldig trøtt. Mulig at det kommer til å komme i retur i morgen når jeg starter med utplasseringen min. Jeg ser veldig frem til fredag for da er Champions League og første uke over, pluss at da er det 99 dager til jeg drar hjem. Jeg har det veldig bra her, men skolemessig gjør det ikke noe å bli ferdig.


Snacks må man ha...

Maria, meg og brownies <3



Maria og Desiree prøver å være smidige

1 kommentar:

Solgunn sa...

Det e kjekt å sjå at der e liv i deg(og bloggen;P)! Ka tid komme du t Norge igjen? Lenge si eg har snakkt skikkeligt me deg...:S