fredag 19. februar 2010

1 down, 2 to go

Nå er første utplasseringsuke endelig ferdig (Brighton Tourist Information/VisitBrighton). Bare to igjen. Det har vært helt ok å jobbe, men veldig anderledes med tanke på lengden på dagene. Å jobbe fra 10-17, med én pause, når man pleier å være på skolen 5 timer tilsammen, med pauser, kjennes på kroppen og i toppetasjen, for den saks skyld.

Det jeg hovedsaklig gjør er å svare på spørsmål fra turister og innbyggere, ordne til, hente og sende post, sitte på pc'n og ordne med brosjyrer. Føles som jeg gjør mye mer, og jeg håper det er noe jeg har glemt, for det føles ikke som om dette er det eneste jeg gjør. Men men... Samme kan det være. Bare to uker igjen, så er det én uke på skolen, hvor vi skal presentere prosjektet vårt og så er det en etterlengtet tur hjem på ferie :D

Ellers denne uken var jeg på King & Queen på tirsdag for å se Manchester slå Milan 3-2 og for å møte noen av de i klassen. På onsdag så jeg Arsenal bli slått 2-1 av Porto. Håper begge engelske lag vinner neste oppgjør og kommer seg videre i Champions League! Så lenge Arsenal får orden på forsvaret, bør det gå fint. Og med Manchesters form bør de absolutt komme seg gjennom!

I kveld skal jeg ut på middag med mange fra skolen. Stephanie flytter til Tyskland i morgen, så det er nok en avskjedskveld for oss. De fleste vennene mine kommer nok til å være der, og det er godt både for meg og dem, for i følge flere i klassen er jeg savnet. Til og med av Mark :p Hehe

Lørdag blir det klesvask og lesing av bok. Søndag skal jeg møte Desiree i by'n for å gå gjennom hva de har "lært" denne uken. Blir veldig godt å få slappet litt av og det blir nok ikke så altfor sent i kveld...

1 kommentar:

Elise sa...

bra å høre at det går fint på utvekslinga da. ^^ og du er heldig som har en uke ferie nå snart. jeg må vente til påska. og det er lenge til..! :/ men jeg har to uker påskeferie da, så det hjelper jo litt ^^ hvis du har lyst å finne på noe mens du er hjemme på ferie (et lite besøk til meg og elmira i leiligheten f.eks.) så er det bare å si fra :D hadde vært koselig ^^