torsdag 28. januar 2010

Whohoo!!!

I dag har vært en av mine beste dager på veldig lenge! Jeg våknet så og si med et smil (et trøtt smil, men det får så være...) Manchester vant kampen 4-3 sammenlagt i går (et resultat som begynner å bli en liten tradisjon mot City ;) ) noe som betyr at de gikk videre til finalen, hvor de vil møte Aston Villa. United er favoritt til å forsvare pokalen, men slik jeg ser det er Villa i finalen for en grunn, så jeg tar ingenting for gitt (som vanlig).

Det er litt gøy (eller tragisk, kommer an på hvordan man ser på det) at denne ene kampen kan påvirke humøret så mye. Jeg føler det slik: det er absolutt fantastisk om vi vinner mot Villa i finalen, men å tape mot de i finalen er bedre enn å tape mot City i semi-finalen. I'll take that any day. Å vinne derby nummer to mot City er en ubeskrivelig god følelse og de fleste United supportere føler det på samme måte. Rooney er nå min store helt og har vært min favoritt spiller siden sommeren (vi vet alle hvem det var før, men det snakker vi ikke om), og det med god grunn! Han er en fantastisk spiller som har alt. Han er nå oppe i 21 mål. Får han tre til slår han sin personlige rekord på 23. Og det er søren meg fortsatt fire mnd å gjøre det på, så det skal gå fint :)

Vi hadde "besøk" av Sarah i dag og det gikk overraskende bra. De som har vært mest misfornøyd er nå i bedre "ånd" og det er en god følelse. Skolen gjør så godt de kan for å gjøre oss glade og Mark fortsetter å bend backwards for oss og han skjønner endelig at vi setter stor pris på han. Han har tatt mye av klagingen personlig, til tross for at vi sier at det ikke er mot han, men i dag, da vi sa at han er en del av klassen og ikke skolen (tittelen pappa ble nevnt), forstod han endelig at vi faktisk mener det.

Dette har vært en veldig god dag :)

1 kommentar:

Linh Felicia sa...

Haha.. Noen som er litt glad i fotball eller? haha..