tirsdag 26. januar 2010

"Intervju"

Tidligere i dag var jeg vært på "intervju" hos VisitBrighton i forbindelse med utplasseringen min. Å kalle det intervju synes jeg blir litt feil, derfor "". Det var en ti/femten minutters samtale bare for at sjefen skulle få hilse på meg før jeg begynte. Veldig uformelt. Men jeg er nødt til å kjøpe sorte bukser, for det er uniformen og jeg har et par. Kan liksom ikke bruke samme par i tre uker!

I kveld skal jeg på The King & Queen for første gang i 2010 og jeg gleder meg :) Noe jeg derimot ikke gleder meg særlig til er semifinalen i Carling Cup i morgen. United - City. Et derby hvor uheldigvis City har ett måls forsprang etter første oppgjør. Og på søndag er det Arsenal - United. Det vil med andre ord si Robin vs Irene. Who will come out alive?

Ingen kommentarer: