søndag 22. november 2009

Besøk av Elmira og Elise : )

Denne helgen har jeg hatt besøk av Elmira og Elise, og det var kjempe godt å se de igjen! De kom på fredag da jeg var ferdig på skolen og dro lørdag kveld pga tidlig fly i dag morges.

Elise og meg på vei til leiligheten

Elmira <3

På fredag dro vi til leiligheten, så de fikk se hvor jeg bor, vandret rundt i sentrum, så på kino, spiste middag og avsluttet kvelden på King & Queen. New Moon, Twilight nummer 2, hadde premiere natt til fredag, så det var premiere dag her i England. Vi var på samme kino som en HAUG med fjortiser! Jeg tror 98% var mellom 12-15/16. De skrek ca hvert femte minutt, blant annet når vi så tittelen, første klipp (fikk ikke med oss begynnelsen av hva Bella (hovedpersonen) sa, på grunn av det), første gang vi så Edward og Jacob (de to andre hovedpersonene) osv, og det var meget irriterende i lengden. Men filmen var bra og vi koste oss veldig. Da filmen var ferdig dro vil til hotellet for å ordne oss før middag og King & Queen. Uheldigvis kom vi veldig sent til King & Queen, så det tok ikke lang tid etter vi kom, før EF folket dro. Men de møtte hvert fall noen : )

På lørdag var det shopping og photo-shoot :p Hehe... Vi var nede ved vannet i relativt sterk vind, så det var veldig gøy å ta bilder. Var så vidt vi kunne ha øynene oppe når vi så i retning av solen.

Hmm.. Kanskje Elmira er skapmodell?

"Make love to the camera..." ; )

Me like <3

Jeg har uheldigvis klart å ødelegge benet mitt, så jeg var nødt til å kjøpe nye sko igjen, denne gangen uten høye hæler og med bedre støtte. Forhåpentligvis kommer det til å ordne seg hvis jeg ikke bruker hæler så mye og ikke bruker de svarte "UGGS-liknende" skoene... Det var ingen god kombinasjon å først bruke de svarte støvlettene, selv om de var ødelagte, og så kjøpe "UGGS" som ikke har støtte og er skjeve... Men da har jeg hvert fall lært det.

I dag var jeg på Starbucks med en haug fra skolen for å møte kjæresten til Maria. Jeg tror faktisk det var 13 av oss, så vi brukte fire bord. Men det var veldig koselig å sitte der å snakke om alt og ingenting.

Nå venter jeg bare på at mamma skal ringe, siden det er søndag, men jeg vet ikke når de kommer tilbake fra Madeira... Gleder meg til å høre om turen : )

2 kommentarer:

Elise sa...

DET VAR KOSELIG!! det var litt gøy å ha photoshoot, da, selv om det er en viss mulighet for at bildene hadde blitt finere hvis vinden hadde vært litt svakere... haha! jeg har noen bra bilder og. men jeg liket kjempegodt det med oss to, det siste, det er kjempekoselig! det ser liksom så avslappa og naturlig ut ^^

Anonym sa...

DET VAR KJEMPE KOSELIG!!! :) takk for to konge dager kjære, det var veldi veldig godt å se deg igjen :* og elise seff ser det bildet av dere to kjempe bra ut, det var tross alt JEG som tok bildet :P

og ps: irene jeg foreslår at du ser på neste sesons av americas next top model, kanskej du ser noen du ikke hadde forventa :P hehe

love ya :*