søndag 15. november 2009

Jentetur til Lewes

Etter suksessen med turen forrige helg, og siden vi ikke så noe særlig mer enn mørket under Bonfire Night, bestemte vi oss for å ta oss en tur til Lewes i går. Det blåste noe helt sinnsykt både på fredag og i går, men siden vi er de tøffe jentene vi er, lot vi ikke det stoppe oss :p

Trange og koselige gater

Ikke vet jeg hva det er, men den var fin :)

Det ble litt shopping og litt vandring, men vi visste liksom ikke om så mye vi kunne se der oppe, så vi gikk hovedsaklig ned "hovedgata", hvis man kan kalle den det, og opp igjen. Men ut fra det vi kunne se er det en veldig koselig by, og for min del var det ganske godt å komme meg litt vekk fra Brighton. Det var som sagt ganske sterke vinder og det var et under at vi holdt oss på beina til tider. Det var skikkelig høstvær, noe dette bildet illustrerer ganske godt. Blader everywhere!

Følte meg som en liten unge igjen ;)

Jéssica og jeg gikk innom en kirkegård hvor vi fant en enslig rose. Det var veldig spesielt, for det var den eneste fargen på hele kirkegården. Litt poetisk : )

Er den ikke fin? :)

Cafébesøk er jo selvfølgelig et must, og denne gangen ble det tur til Costa. Grunnen til det er rett og slett at det begynte å regne i tillegg til vinden, så vi tok det første og beste. Men jeg er veldig glad for det, for jeg har funnet meg en ny drikk; varm sjokolade med mint! Utrolig god! Kanskje til og med farlig god...

Nam... Kakao og panini...

Jentene på tur: Maria, Jéssica, Desirée og Camille

Ingen kommentarer: