mandag 9. november 2009

Biljard <3

I dag da vi var ferdig med timene våre, spilte Enrico, Robin, Andrea og jeg biljard. Lagene var Enrico og Andrea mot Robin og meg, eller Italia mot Skandinavia, if you will. Vi spilte tre runder, og Enrico og Andrea klarte å tape fem(!) ganger! Hvordan?

Første runde slo jeg ned den svarte kula som siste kule, så den var ganske klar. Andre og tredje runde hadde vi masse juks fra italienerne. Enrico klarte å slå ned den svarte kula begge rundene, og begge rundene tok de den opp igjen og fortsatte kampen. Til tross for protester fra Robin og meg fortsatte vi, bare for å se hvordan det ville gå. Andre runde tok Robin eller jeg den ned som siste kule (huske ikke hvem av oss) og tredje runde slo Andrea den fint ned i feil hull. Den tredje runden var en utrolig lang en. Vi brukte en halvtime(!) på å få ned den svarte kula! Vi var egentlig alle veldig fornøyde med å være ferdige. Hehe... Siden Enrico og Andrea tapte, vant Robin £1,40. Det var nemlig alt Andrea hadde i sekken :p Robin hadde satset et gavekort på £10 på Argos, og Andrea er veldig keen på å vinne den, så jeg tror vi kommer til å ha flere "kamper om ære og berømmelse" ;)

Enrico, Robin og Andrea

Som eneste jente var det også veldig "status" for meg, for jeg hadde noen veldig nydelige skudd, og fikk til og med applaus for et av de ;) Hmm... Kanskje all biljarden på Kvitsund endelig har gjort nytte for seg? ;p Alt jeg vet er at dette var fantastisk morsomt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Godt at du forsvarer damenes ære!

Du er god!

Klem fra mamma